سلامتی کودک من

عوارض قرص ال دی و پیشگیری از بارداری

1399/7/1 14:36
نویسنده : نسیم
85 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان و خانم های خوشگل و مهربون

من نسیم هستم و در این پست از وبلاگم میخوام به یک مورد خیلی مهم به صورت خیلی خلاصه اشاره کنم.

مهربون های من، شاید شما بار ها و بار ها از قرص های ال دی یا همان پیشگیری از بارداری استفاده کرده اید، اما آیا میدونید این قرص ها علاوه بر کاری که برای شما می کنند، عوارض خطرناکی رو هم به دنبال دارند؟

در این پست میخوام به عوارض قرص ال دی اشاره کنم (منبع این مقاله رو هم گذاشتم براتون).

قرص های ال دی علاوه بر فواید، عوارض زیر رو دارند:

  1. لکه بینی بین قاعدگی؛
  2. حالت تهوع؛
  3. حساسیت قفسه سینه؛
  4. سر درد و میگرن؛
  5. زیاد شدن وزن؛
  6. تغییر خلق و خوی؛
  7. پریود نشدن؛
  8. کم شدن میل جنسی؛
  9. ترشحات واژن؛
  10. تغییر حالت چشم.

افرادی که نمی توانند یا نمی خواهند از قرص های ضد باردای استفاده کنند یا میخواهند از عوارض قرص ال دی به دور باشند، راه های دیگری هم وجود دارد. امیدواریم که با رعایت موارد بهداشتی مثل استفاده از کاندوم از عوارض قرص ال دی به دور باشید.

موفق باشید دوستان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)